Klacht: Waardeloos bedrijf alles loopt langs elkaar heen.

op 07 september 2018 over Voordeeltrends in de categorie Online Warenhuizen

Eind mei een bestelling gedaan en netjes binnen twee weken gebeld dat wij het product retour wilde sturen. De reden hiervoor was dat het product niet funtcioneerde en al een deuk had toen wij hem kregen. Eerst heel lang moeten wachten voordat er überhaupt labels toegestuurd werden. Wij zijn met de labels (DHL) naar het postkantoor geweest, wat blijkt de barcodes zijn al in gebruik. Dus er wordt maar wat toegestuurd. Ik weer gebeld en toen weer nieuwe code gemaakt via ups dit keer opgestuurd en volgende dag bij hun binnen. Nu na twee weken nog steeds geen geld terug geen respons niks. Ondertussen moet ik 2 keer in de week erover bellen. Er is nu zoveel tijd overheen(2 maanden) en nu zeggen ze bij de klantenservice dat er teveel tijd overheen is gegaan. Dus dat ik het pakket telaat heb opgestuurd, terwijl ik iedere moest wachten op labels en het fout ging met de labels. Ik heb netjes binnen twee weken gebeld nadat ik het product had ontvangen. Ik heb in ieder geval overal bewijzen van; telefoongesprekken, emails en labels. Uiteindelijk zal mijn geld wel terug gestort moeten worden als we wettelijk gaan kijken. Maar ik vind de service en de communicatie bij dit bedrijf waardeloos en vandaag mijn klacht.

Ik wil graag op de hoogte gehouden worden en ik wil mijn geld terug!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voordeeltrends

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voordeeltrends nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. A