Klacht: Waardeloos bedrijf

op 26 juni 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Webshop ziet er perfect uit en na het zien van een leuke korting heb ik me laten verleiden om een paar hardloopschoenen te bestellen. Alles ging goed, werd snel geleverd echter na een maand ging een schoen stuk. Heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice met de klacht en na 2 weken nog geen reactie. Vervolgens proberen te bellen met de klantenservice. Geen contact en na zeker 20 x bellen pas een bandje aan de lijn die verteld dat t hartstikke druk is en snel wordt doorgeschakeld. Na 20 minuten nog niemand aan de lijn en opgehangen. Daarna nog zeker 3 pogingen gedaan en zonder resultaat, je krijgt ze gewoon niet te pakken. Uiteindelijk kreeg ik (vermoedelijk na bemiddeling door Asics op mijn verzoek) een mail terug met t verzoek tot nog wat extra afbeeldingen. Deze weer gemaild en nu 2 weken later nog steeds geen reactie. Ook bellen lukt niet. Wat een ballentent zeg! Mensen denk na alvorens je bij Sarenza besteld, dit bedrijf onderschat de gevolgen van zo’n slechte service. Ik bestel er nooit weer!

Vervangen door nieuwe schoenen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door grootebroek