Klacht: Waardeloos bedrijf

op 06 april 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Direct bij levering ging het al mis. Afval werd achtergelaten en een deel lag op het trottoir beneden, bedden stonden niet recht en op de goede plaats en de mensen waren onvriendelijk. Telefonisch klacht ingediend, maar helaas weinig respons.
Vrij snel al nekklachten vanwege een verkeerd aangemeten kussen, ook dit probleem niet opgelost.
Na een klein jaar in beide matrassen flinke kuilvorming en daarbij veel rugpijn. Monteur langs geweest en erkend dat slechts één matras is doorgezakt en daarbij moeten wij geld bijleggen voor een nieuw matras.
Nu meerdere klachten lopen maar ze zijn echt waardeloos met de afwikkeling. Vanaf dag 1 spijt van deze dure aanschaf!

Na een klacht op onder andere deze site hoef ik niet meer bij te betalen voor een nieuw matras binnen de wettelijke garantie termijn. Het advies van de “onafhankelijke” inspecteur is om beide een harder matras te pakken zodat dat minder snel door zakt en dit beter past bij ons slaap comfort. Na 3 maanden beginnen beide matrassen wederom door te zakken en heb ik inmiddels vele keren gebeld. Nu is de oplossing van Swiss Sense een Duits (?) onafhankelijk bedrijf te sturen om het bed te controleren. Wat ik heb aangegeven dat ik er niet mee eens ben en ik af wil van Swisse Sense. Daarop bieden ze mij een textielbon aan. Hallo, ik wil van jullie af en hoef jullie rotzooi niet!
Mijn vriendin zat laatst met tranen op haar wangen omdat ze er helemaal klaar mee is. Het heeft ons zo veel geld gekost en het levert al anderhalf jaar pure ellende op.

Het bedrijf hebben wij in gebreke gesteld na vele leugens, emails en telefoons niet beantwoorden, klachten niet behandeld worden en geen goede oplossingen worden geboden dus zien wij af van de koopovereenkomst en willen wij ons geld terug. Het bed met alles er op en er aan kan terug naar Swiss Sense.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:17 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:54 geantwoord

Totaal geen oplossing aangeboden. Wij worden niet meer te woord gestaan na alle leugens van Swiss Sense. Wat een belachelijk slecht bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door M Mansvelders