Klacht: Waardeloos

op 13 mei 2020 over Ray-Ban in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan mijn bestelde bril niet terugsturen. Ik heb 10 euro betaald om een retour formulier te ontvangen, maar niks gekregen. Bellen nemen ze niet op na 17 minuten in de wacht te staan elke dag. Ook op de mail reageren ze niet. Niet bereikbaar en dus niet mogelijk om de bril terug te sturen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een retour label krijg zodat ik de bril terug kan sturen en dan mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ray-Ban

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ray-Ban nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimraybanklacht