Klacht: Waardeloos!

op 28 februari 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Namens mijn oma 2 bossen bloemen besteld voor haar dochter en voor haar kleindochter, als dank voor de hulp omdat ze moest verhuizen.
Zaterdag’s zijn de bloemen bij beide adressen bezorgd en maandag vielen beide boeketten al uit. Omdat ik zelf die maandag op vakantie gegaan ben hoorde ik de vrijdag daarop dat de bloemen in slechte staat zijn.
Een klacht ingediend bij “top”?bloemen. Ik moest een foto sturen.
Dit gedaan. En als reactie vragen ze of ik 1 excuusboeket wil ontvangen….
Ik heb 2 bossen besteld voor 2 verschillende adressen. Waarom vragen ze dan of ik 1 excuusboeket wil?
Dat moeten ze niet vragen maar gewoon doen, naar beide adressen mijn inziens. Het zijn dus geen topbloemen, maar flutbloemen…. Jammer!

Topbloemen geeft een 7 dagen garantie staat op hun website.
Na 2 dagen zijn beide boeketten, op beide adressen al slecht. Dit moet gewoon opgelost worden. Beide adressen een nieuw boeket, en niet vragen, maar doen!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 15:31 geantwoord

Wij betreuren het ten zeerste dat de boeketten niet naar wens waren.
Wij gaan er vanuit dat de klacht naar wens is opgelost.
Omdat de melder niet de feitelijk besteller is en wij met zijn gegevens niet de order kunnen vinden.
gaan wij er vanuit dat de klacht inmiddels is opgelost .

Alle klachten die gemeld zijn door Marc94100