Klacht: Waardeloos

op 04 december 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Direct bij levering ging het al mis. Afval werd achtergelaten en een deel lag op het trottoir beneden, bedden stonden niet recht en op de goede plaats en de mensen waren onvriendelijk. Telefonisch klacht ingediend, maar helaas weinig respons.
Vrij snel al nekklachten vanwege een verkeerd aangemeten kussen, ook dit probleem niet opgelost.
Na een klein jaar in beide matrassen flinke kuilvorming en daarbij veel rugpijn. Monteur langs geweest en erkend dat slechts één matras is doorgezakt en daarbij moeten wij geld bijleggen voor een nieuw matras.
Nu meerdere klachten lopen maar ze zijn echt waardeloos met de afwikkeling. Vanaf dag 1 spijt van deze dure aanschaf!

Geld terug en bed naar de schroot. Toch maar een iets duurder bed van Auping kopen, waar wij van tevoren al op geattendeerd waren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht M Mansvelders

3 maanden geleden - Al een half jaar geen enkele reactie op mijn klacht hier. Dit zegt alles over deze oplichters van Swiss Sense!

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:35 geantwoord

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 juli 2017 om 17:15 geantwoord

Natuurlijk is het niet opgelost, dat weten jullie ook! Het is belachelijk dat jullie zo'n waardeloze reactie plaatsen. Jullie reageren niet meer op mijn mails en ben al meerdere keren niet terug gebeld! Wij hebben ontzettend spijt dat wij ooit in zee zijn gegaan met dit slechte bedrijf. Iedereen in onze omgevingzal het horen van ons!

Alle klachten die gemeld zijn door M Mansvelders