Klacht: Waar is mijn geld?

op 20 maart 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Refnr. van Klacht.nl 588627 en 583975 nog niet opgelost en geen verder antwoord van jullie.

Jullie hebben mij een bericht gestuurd waar staat dat Light in the box heeft geantwoord MAAR, waar is mijn geld? Ik heb nog niet van hun niks gekregen. Het is niet opgelost, dus alstublieft verander het status van allebei klachten want het is niet opgelost. Ik dacht dat jullie waren anders, ik heb erg iemand nodig die help mij mijn geld terug krijgen!

Waneer mijn 200€ in mijn rekening zijn gestort.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

7 dagen geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 maart 2017 om 22:25 geantwoord

Wij hebben u in alle aanvragen meerder malen gevraagd om een bestelnummer want wij kunnen uw naam nietvinden in onze bestanden. Telkens weer heeft u geen juiste informatie of onvolledige bestanden naar ons gestuurd. doet u uw zelf een plezier en geeft u ons gewoon uw bestelnummer. U gaat in uw account en typt het nummer over zodat u geen verhalen meer hoeft te schrijven en dat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Alvast bedankt . Mvrgr Eelco Jansen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MSM