Klacht: waar is mijn bestelling

op 03 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

naam: Groupon by Ayden
omschrijving:1314883726117871
tegenrekening: NL62ABNA0418853592
Dit zijn kaartjes voor 4pers. boottocht Lovers.
tot op heden geen bevestiging gehad kan ze dus niet afdrukken heb hierdoor geen plaatsbewijzen ontvangen

als ik de bevestiging wel krijg binnen 4 dagen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:47 geantwoord

Geachte A.J. Fichtinger,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij kunnen in ons systeem zien dat de betaling goed is aangekomen bij de merchant. Dit betekend dat u recht heeft op uw goederen. Adyen heeft geen inzicht in de goederen en daarvoor zou ik u naar de merchant willen doorverwijzen. MyCityDeals is onderdeel van Groupon en zij zijn bereikbaar via http://www.groupon.nl/ of via info@groupon.nl .
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com