Klacht: waar is mijn bestelling

op 03 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

naam: Groupon by Ayden
omschrijving:1314883726117871
tegenrekening: NL62ABNA0418853592
Dit zijn kaartjes voor 4pers. boottocht Lovers.
tot op heden geen bevestiging gehad kan ze dus niet afdrukken heb hierdoor geen plaatsbewijzen ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik de bevestiging wel krijg binnen 4 dagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte A.J. Fichtinger,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij kunnen in ons systeem zien dat de betaling goed is aangekomen bij de merchant. Dit betekend dat u recht heeft op uw goederen. Adyen heeft geen inzicht in de goederen en daarvoor zou ik u naar de merchant willen doorverwijzen. MyCityDeals is onderdeel van Groupon en zij zijn bereikbaar via http://www.groupon.nl/ of via info@groupon.nl .
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door 1964@ton