Klacht: waar is mijn beloofde cadeau?

op 29 juli 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik bent al meer as 6 maanden bij jullie nog nog geen cadeau gekregen wat ik aan gevraagt heeft, ik bel me rot en moet maar wachten.
As het zo aan gaat dan ga ik weg bij jullie en ga overstappen want zo kan het nietaan gaan.
Ik had een mobiel aan gevraagt as een cadeau.
Hartelijk bedankt
Dhr A Geluk

As ik mijn cadeau ontvangt dan zal ik bij oxxio blijven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:20 geantwoord

Beste heer Geluk,

Naar aanleiding van uw ingediende klacht reageer ik graag.
Op het adres Schiplaan 572 te Ijmuiden zie ik een contract vanaf mei 2015. Er is gekozen voor een 1 jarig Budget contract waar geen cadeau bij zit, omdat de tarieven erg laag zijn. Ik begrijp dan ook niet goed wat je precies bedoelt. Heb je het over een ander klantnummer of ben je mogelijk abuis over het cadeau wat je erbij zou krijgen? Ik kan in dit geval niets voor je betekenen, aangezien ej nu ook een 1 jarig contract hebt en daar ook geen smartphone bij zit. Daarnaast hebben wij per januari geen acties meer met soortgelijke producten.

Malika
Oxxio

Heeft op 02 augustus 2016 om 18:33 geantwoord

Ik vind dat hun een mens voor schud zet om maar klanten teworden en dan met een smoesjes kan oplossen, dat vind ik niet goed voor het bedrijf oxxio. Ik ga overstappen en hun kan de pot op.

Bericht van Oxxio

1 jaar geleden - Beste heer Geluk, Erg spijtig dat het niet duidelijk was dat er bij uw contract geen welkomstcadeau zat. Echter is dit ook niet vermeld in de bevestiging die je hebt ontvangen, waardoor we in de annuleringstermijn ook geen aanpassingen konden doen. Anders hadden we het alsnog kunnen regelen. Daarnaast heheb je wel een jaar geprofiteerd van lage tarieven en om het van de positieve kant te bekijken, ben je mee gegaan in de prijsverlaging afgelopen januari en juli. Met een 3 jarig contract waar het welkomstcadeau bij zat, had je daar niet van geprofiteerd. Met vriendelijke groet, Malika Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door antonius geluk