Klacht: waar is de actiecode site

op 29 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Als ik www.dirk.nl/hoofddorp intik krijg ik alle winkels maar ik kan niet vinden waar ik de code in kan toetsen.

als ik weet waar ik de code in kan toetsen, waar ik dat moiet vinden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

1 week geleden - Geachte mevrouw Brantjes, Mijn excuses dat de website niet vindbaar is. Kunt u aangeven in welk filiaal in Hoofddorp u de krasloten heeft ontvangen? Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Reactie van de melder van de klacht anitabrantjes

7 dagen geleden - Beste mensen, Een code ontvangen in Markenburg en twee van de Dirk op het Stamplein. Inmiddels nog eentje ontvangen bij de laatste op het Stamplein en daar staat ineens wat anders op. In plaats van www.dirk.nl/hoofddorp staat er www.dirk.nl/hoofddorpstamplein Dan kom ik op meerdere mensen die klachten hebben en dan wordt er gezegd niet via google doen. Tja ik denk dat veel mensen dat doen. Uiteindelijk via via op de invul site gekomen, maar hoe dat weet ik niet meer. Het zou makkelijker zijn als er gewoon iets van winactie kraslot of actiecode staat dat je kunt aanklikken en dan meteen op die site komt. Met vriendelijke groet Anita

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 07 december 2016 om 11:02 geantwoord

Bedankt voor uw reactie.
Ik ben blij om te lezen dat het u uiteindelijk wel is gelukt.
Ik zal uw bevindingen delen met onze afdeling die hierover gaat, zodat ze hier naar kunnen kijken en mogelijk bij een volgende actie kunnen gaan toepassen.
Ik wens u nog een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door anitabrantjes