Klacht: Waar haal ik mijn prijs

op 23 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik verwacht dat u uiterlijk volgende week uw prijs in ontvangst mag nemen meneer Bolier. Excuses voor een vervelende vertraging.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Ik verwacht dat u uiterlijk volgende week uw prijs in ontvangst mag nemen meneer Bolier. Excuses voor een vervelende vertraging.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Ik verwacht dat u uiterlijk volgende week uw prijs in ontvangst mag nemen meneer Bolier. Excuses voor een vervelende vertraging.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jan bolier