Klacht: Waar blijven onze kussens?

op 14 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 4 juli 2017 hebben we twee kussens aangekocht via de website van Lidl.Wat ons direct opviel aan de bestelling was dat we geen bevestigingsmail via de email hadden ontvangen terwijl dit wel zo was bij de matras die we een uurtje later via hun website hadden aangekocht.
Op 5 juni kregen we mail dat het matras werd geleverd dat netje een dag eerder aankwam dan gepland maar geen kussens!We hebben 5 juli met Lidl gebeld en ze zouden het nakijken en bericht krijgen binnen 48 uur.vervolgens hebben niets meer gehoord en is mijn man op 7 juli zelf maar een gaan bellen hoe zit.Ook hier weer zouden ze het uitzoeken hij moest tevens via de mail een kopie betaling doorgeven en hij kreeg netjes een bevestingsmail van Lidl dat ze het zouden uitzoeken.Inmiddels is het 12 juli en nog geen en geen kussens.Weer gebeld en de dame aan de telefoon vertelde doodleuk dat het zolang ivm het nakijken op duitse rekening terwijl het geld is gestort op een nedelandse rekening te wel ABN-AMRO nummer NL98ABNA0544308379.Dus foutive info van Lidl en we krijgen sterk het gevoel dat we geen kussens meer gaan krijgen in het ooitje worden genomen.

als we een excuses krijgen en onze KUSSENS!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

1 maand geleden - Ten eerste onze welgemeende excuses voor de late reactie. Helaas kunnen wij de bestelling niet meer aanpassen. Wij gaan het bedrag binnen 10 werkdagen terugstorten op je rekening. Nogmaals excuus.

Reactie van de melder van de klacht bestwitches

1 maand geleden - Bedankt voor het oplossen.Ben tevreden

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juli 2017 om 13:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bestwitches