Klacht: waar blijft uw reactie?????

op 08 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Bericht van SunWeb
4 weken geleden – Beste mevrouw Heijink, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat uw bagage zoek is geraakt en dat u deze pas na 6 dagen werd teruggevonden. Ik kan me voorstellen dat dit veel ongemakken met zich meebrengt. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega’s van de afdeling Customer Support. Zij nemen uw klacht in behandeling. Binnen 4 weken kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

reactie op korte termijn, heb lang genoeg gewacht nu en wil als klant graag serieus genomen worden.
Klantenservice hoort toch ook bij uw taak als reisorganisatie en een inhoudelijke reactie binnen 4 weken moet toch mogelijk zijn!!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 08 juni 2017 om 15:24 geantwoord

Beste mevrouw Heijink,

Hierbij informeer ik u over het volgende. Mijn collega heeft u vandaag een aantal keer geprobeerd te bellen, maar helaas kreeg zij u niet te pakken. Daarom heeft ze u een email gestuurd met onze excuses en waarin ze u adviseert over de stappen die u kunt ondernemen. Ik ga er vanuit dat deze uitleg duidelijk voor u is.

Ik wens u namens Sunweb nog een fijne dag verder.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door namens sharon