Klacht: waar blijft mijn terugbetaling???

op 13 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin januari heb ik een bestelling gedaan bij u en gelijk betaald!
De volgende dag heb ik een retouropdracht gegeven omdat 1 jurk niet aan mijn verwachtingen voldeed.
Nu wacht ik nog steeds op de terugbetaling van u!
Het valt me op dat jullie niet kunnen wachten om het bedrag af te schrijven, zelfs nog voor levering maar dat de terugbetaling wel erg lang op zich laat wachten!
Ik verwacht dan ook zo spoedig mogelijk dit bedrag te zien verschijnen op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Per omgaande mijn geld terug, zijnde € 20,00!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bonprix

Heeft op 25 november 2014 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

De backoffice betaalde het bedrag aan de klant terug op 21 januari.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 2-11Sarah