Klacht: waaaaaarrr blijft mijn bestelling?????

op 21 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb maand geleden (ergens begin december) een broek en een blazer besteld voor mij man.
ik heb veder alles netjes ingevuld en heb ook een bevestiging ontvangen dat het snel verstuurd werd!!
ik heb tot heden niks ontvangen, WAAR blijft mijn bestelling??
het is enorm vervelend en vooral schande voor zo een grote bedrijf als H en M om zo iets te laten gebeuren!!
op zijn minst konden ze ons laten weten hoe lang we nog moeten wachten en of de bestelling überhaupt nog komt.

Gewenste Oplossing:

graag alsnog de bestelling zo snel mogelijk ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 29 januari 2014 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij op 23 januari een e-mail gestuurd met informatie over het account.
Vervolgens hebben wij op 29 januari de klant kunnen bereiken per telefoon. Hierin hebben wij uitleg gegeven over de status van de bestelling. Wij hebben de bestelling kunnen inboeken voor de klant onder de mogelijke betaalwijze. De klant heeft daarbij kunnen profiteren van een lopende kortings actie.

Wanneer er dergelijke vragen zijn met betrekking tot de status van de bestelling, kunnen klanten altijd contact opnemen met onze eigen klantenservice.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door esmat_nesar@live.nl