Klacht: v v eigenaren te rijswijk

op 27 maart 2012 over vve te Rijswijk in de categorie Woningcorporaties

let op als u een huis koopt en u bent verplicht een vve te nemen neem nooit en te nimmer de vveigenaren te rijswijk, wat een belachelijke clowns zijn dat zeg , had zo,n jaar geleden een probleem met me riool , dat ging ik melden en tot mijn verbazing werd er gezegd , ha meneer alleen administratieve klachten en meer niet , ja maar ik betaal toch maandelijks een bijdrage , ja dat is zo maar daar zijn wij niet voor alleen als u te laat betaald dan komen we in actie , dus problemen met betrekking tot u huis , zijn wij niet thuis , doei doei. nu heb ik 2 keer te laat betaald kan eens gebeuren iedereen wel eens kost dan 10 euro , ja ja administratie kosten maar ja ik dacht ja dag ik betaal dat niet hoor , maar zie , het tientje werd 120 euro en wel 2 keer dus 220 euro ja dat ga ik nooit betalen dus werd er een advocaten bureau ingeschakeld en nu is het 422 euro, kom er niet meer onderuit , er werken daar personen die waarschijnljk bij de dsb in de leer zijn geweest en die snel rijk willen worden , stelleteje oplichters zijn het , let op mensen voor deze zeer v v eigenaren te rijwijk na 8 jaar een keer een verfje gedaan ja dat kan wel als je zo geld binnen haalt , ga nooit in zee met deze vve en als deze bij een huis zijn aangesloten wat je koopt ,koop dit huis dan niet

faiilliet verklaard worden

Alle klachten die gemeld zijn door toonu2