Klacht: te hoge stookkosten

Naam:
rolf bergman

E-mailadres:
rolfenvicky@gmail.com

U heeft de volgende vragen en/of opmerkingen:

We hadden een koop flat en we gingen in april 2011 naar een huurhuis. vanaf die tijd hadden we eneco afgesloten van de koopflat.
We betalen aan VVE beheer 50 euro stookosten per maand inbegrepen in de service kosten. dat hebben we betaald tot mei 2012, dus 1 jaar lang, het pand is onderverhuurd geweest zo’n 8 maanden totaal, en we hebben 4,5 maand niet gestookt. De huurder heeft ook zelf eneco aangelsoten enzo, dus we hebben geen kosten meer gemaakt……..eigenlijk dachten we we krijgen geld terug….nu komt het= de kosten zijn extreem hoog zegt Vve beheer en Ista nederland= 1400 euro waarvan we nog 700 euro moeten bijbetalen, en we hebben er een gedeelte van het jaar niet gewoond.
Iedereen van het appartementen complex moeten teveel bij betalen sommige 1000 euro: Wie kan ons helpen.
We hebben er onze eigen adviseur opgezet, maar Ista en Vve beheer te rijswijk blijven volhouden en iedereen van ons complex dus wel 24 huishoudens zitten met hetzelfde probleem.
Te hoge kosten door Ista en Vve beheer,Financieel Callcentre VVE Beheer
Cornelis van Aalst
VVE Beheer BV
onze service kosten zijn 188,00 euro per maand waarvan 50 euro stookosten en normaal krijgen we geld terug, als we er het hele jaar wonen, en nu moeten we bijbetalen, en we hebben er 4,5 maand niet gewoond.
Wie weet raad, waar we aan kunnen kloppen?
Ista zegt het uitgezocht te hebben en Vve beheer ook????? Help ze blijven volhouden dat we extreem hoog gestookt hebben???

ik hoop dat u misschien info heeft voor ons want we weten het niet meer, vriendelijke groeten de bewonders van de chirurgijnstraat te Gorinchem, rolf bergman

als het goed wordt uitgezocht, en duidelijk door een ander bedrijf, want we, de bewonders vertrouwen het niet, er moet echt ergens een fout zitten of iemand kweekt iets

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vve te Rijswijk

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vve te Rijswijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rolf bergman