Klacht: Vuile toiletten , attracties afgesloten

Femke Vd velde op 19 september 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Beste,
Wij waren gisteren met een groep van 14pers in de Efteling. Ik heb alle respect voor de genomen maatregelen in deze tijd dus daar zeker geen slecht woord over. Ook de wachttijden moeten we erbij nemen. Desondanks er gezegd wordt dat je je aan je tijdslot moet houden waren we met allemaal, alle bezoekers, in hetzelfde tijdslot gestoken en dus daar al geen afstand meer te houden. Eens binnen in het park, dat net open was, moesten we vaststellen dat de toiletten niet schoon waren, geen toilet papier en zelfs de vuilbakken niet leeg gemaakt waren. Als een park net open gaat moet dit toch wel in orde zijn niet? Dan waren er enkele attracties gesloten, niet volledig open… En dat is zeer jammer.
Eigenlijk ben ik zeer teleurgesteld na een dagje Efteling, wat ooit zo’n mooi en leuk park was is helaas niet veel meer van over gebleven .
Grtjs Femke

14 pers maken veel geld voor zo'n park , inkom eten drinken... Ik vind dat hier toch enige compensatie tegenover mag staan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke Vd velde