Klacht: vtwonen nooit meer – slechte service

op 28 oktober 2017 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

ik heb een bestelling gedaan 1 vloerlamp en 2 hanglampen. Een dag na de bestelling kreeg ik een mail waarin stond dat ik mijn bestelling in 2 delen zou ontvangen. Wat bleek was dat de hanglampen niet meer op voorraad waren, maar ze verwachtten dat de lampen over een week weer op voorraad zijn. Na een week ontvang ik mijn hanglampen. Bij open maken blijkt dat een van de lampen heel erg beschadigd waren en de de ander waren twee kleine stukjes van de lak (afwerking) eraf. Maar niet noemenswaardig. De ene lamp gaat terug. Dus ik neem contact op met vt wonen. “Is er mogelijk dat de lampen tijdens het vervoeren beschadigd zijn geraakt? ” ik: de lampen waren goed ingepakt, dus het lijkt me meer een probleem in het afwerken. Ik wil graag een nieuwe lamp. “We kunnen pas een nieuwe lamp sturen, als we de andere binnen hebben. Vervolgens kan het 5 a 10 werkdagen duren voor het product verwerkt is en u een nieuwe lamp krijgt.” Verder konden ze niks voor mij doen…. althans Het enige wat zij mij konden aanbieden was de vtwonen magazine 4 nummers voor de spotprijs van 13,95 ipv 28,95 Ongepast en klinkklare onzin om mij dit aan te bieden terwijl ik met een probleem zit, waar zij te beroerd zijn om een helpende hand te bieden.
nogmaals gebeld omdat ik er niet mee eens was, en wilde de manager spreken. Ook hij gaf aan dat hij niks voor mij kon doen. Geen oplossingen aangeboden en alleen maar moeilijk doen. Het is mijn probleem en niet die van hen. Ik wil mijn lamp, anders stuur ik mijn hele bestelling terug. En werk in godsnaam aan je klantenservice. Ik snap niet dat producten voor levering nit gecontroleerd worden op kwaliteit en schade als standaard. Zodat de mensen die de bestelling doen niet de dupe ervan worden en vervolgens de bittere pil moeten slikken en lang moeten wachten op een vervangend product.

Ik wil mijn lamp en zal zelf heel goed nadenken of ik in de toekomst nogmaals met vtwonen in zee ga. Al hebben ze het al behoorlijk verpest.

Alle klachten die gemeld zijn door lllaya