Klacht: Vrouw(82) laten wegsturen door beveiliging, terwijl ze hartkloppingen heeft

op 29 juni 2019 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Beste Zara,

Vanmiddag hebben mijn oma en moeder bij jullie gewinkeld in het filiaal Zara Hoofdddorp. Dit is iets wat zij normaal heel leuk vinden maar vandaag als zeer vervelend hebben ervaren.

Mijn oma van 82 is in jullie winkel niet lekker geworden. Zij kreeg hartkloppingen en wilde daarom even ergens gaan zitten om te voorkomen dat zij viel. Zij is ook slecht ter been en is daarom bij het dichtstbijzijnde even gaan leunen. Dit lijkt mij heel normaal toch ?

Jullie manager vond dit blijkbaar niet heel normaal en heeft DE BEVEILIGING ingeschakeld (want ja mensen van 82 zijn blijkbaar eng om aan te spreken, mijn oma is 1,50m maar oke). De beveiliger heeft daar op ongepaste wijze mijn oma weggestuurd.

Zeer ontzet liep mijn oma naar mijn moeder, die in de rij stond. Hier vertelde zij aan mijn moeder wat er zojuist was gebeurd. Dit vond meneer de beveiliger (MAAT- beveiliging) blijkbaar niet fijn, want hij viel uit tegen mijn moeder en zei hij dat hij deze opdracht moest uitvoeren van jullie filiaalmanager.

In plaats van een glaasje water te halen voor mijn oma (32 graden vandaag) hebben jullie haar weg laten sturen door een beveiliger en daarna heeft diezelfde beveiliger mijn moeder uitgefoeterd in de rij waar allemaal andere klanten bijstonden. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling toch ? Ik zal in ieder geval niet zo snel meer bij jullie komen winkelen…

Hopelijk kunnen jullie dit melden aan team Hoofddorp en MAAT-beveiliging, zodat ze in het vervolg wel normaal met klanten omgaan!

Vriendelijke groet,

Fairuza Petrakis

Gepast excuus

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fairuza