Klacht: Vrouw niet netjes behandeld

op 11 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik vandaag op de lijn 132 van tilburg naar breda zat drukte een getint vrouw op de stop knop. Toen ze dit deed realiseerde ze zich dat ze een halte te vroeg had gedrukt. Toen de buschauffeur stopte bij de halte en ze niet opstond reageerde de buschaffeur met een harde stem : ALS DIT NOG EEN KEER GEBEURD ZET IK JE ER UIT! LEER EENS LEZEN EN LUISTEREN. IS TOCH NIET MEER NORMAAL.

Ik vondt dit zo ongepast terwijl de vrouw al meerder keren haar excuses had aangeboden.

De meneer moet worden aangesproken worden op zijn gedrag. Deze meneer is wel vaker onvriendelijk.
Heeft half lang haar en rijdt vaak de rit breda tilburg met 132

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedenavond Robke.7, Dat klinkt als een minder prettige ervaring! Zou je kunnen aangeven hoe laat de bus is vertrokken vanuit Tilburg? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Robke.7

4 maanden geleden - 14:19 ongeveer. Deze man is vaak onvriendelijk maar dit sloeg alles. Met vriendelijke groet

Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 11:47 geantwoord

Beste Robke.7,

Excuses voor de late reactie maar bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat op basis van hoor en wederhoor de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je deze situatie in de toekomst niet nogmaals ervaart!

^MR
Webcareteam Arriva