Klacht: vrouw

op 27 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 mei 2016 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw De Heus - Feenstra,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u geen VROUW heeft ontvangen bij de bezorging van de krant.

Wij zullen er zorg voor dragen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Tevens zullen wij u de gemiste VROUW nazenden. Deze mag u binnen een week tegemoet zien.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door de geus feenstra
x