Klacht: vrolijk kerstfeest

op 25 december 2012 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Haal alles maar een dag van te voren dan is het vers. Tot vanmorgen eerste kerstdag, de biefstuk die te gebruiken is tot vandaag, even niet gelet op de datum je gaat er van uit dat alles vers is voor de feestdagen weg kilo biefstuk volgende alle trostomaten binnen een dag verrot echt totaal beschimmeld, tuinkers in een gerecht van de jumbo folder vorige week al besteld zou er zijn maandag niets van dit. Verder door de week iedere keer oude groenten lege vakken het was als super de boer al niets het is nu nog veel minder!! Hoezo Jumbo!! Ga aub weg Jumbo of doe er wat aan

Gewenste Oplossing:

C1000 of AH in de plaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 28 december 2012 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meneer is uitgenodigd om in de winkel met de filiaalmanager dit te bespreken. Bleken nog meer dingen te zijn voorgevallen (Zo te lezen in een mail van de klant). Filiaalmanager wil graag op alle punten kunnen ingaan.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste meneer, U vroeg ons of de mail die u ontving van Jumbo afkomstig is. Dat is deze zeker. We verzoeken u vriendelijk bij een volgend bezoek aan naar de filiaalmanager van Hank te vragen. Hij lost dit graag met u op. Graag tot ziens bij Jumbo, Met vriendelijke groet, Jumbo consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ron S