Klacht: VROEGTIJDIG NAAR HUIS TOE MOETEN GAAN VANWEGEN PROBLEMEN BIJ INVALIDE WC

op 07 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

zaterdag 6 augustus ben ik voor het eerst met mijn meervoudig gehandicapt zoontje en mijn gezin naar jullie pretpark geweest. ( voor ons het eerste uitje in 7 jaar tijd ivm het enorm veel ziek zijn van mijn zoon) mijn zoontje is een grote fan van jullie hij heeft alle sprookjes cd dvds enz enz en hij kijkt na genoegen dagelijks alle YouTube filmpjes van de efteling .
helaas was deze dag een grote nachtmerrie voor ons.
mijn zoontje heeft het syndroom van down spreekt niet zit in een rolstoel en heeft enorme buik klachten.
om 11 uur kwamen we aan en moest mijn zoontje van 9 al vrij snel naar de wc helaas was de invalide wc op slot na 10 min minuten zoeken eindelijk iemand gevonden die de wc kon openmaken (deze mevr was zeer zeker niet vriendelijk) helaas was mijn zoontje te laat op de wc en heb hem moeten verschonen.
(ik had 5 extra boxers voor hem meegenomen gehad voor het geval dat hij een ongeluk zou krijgen.
normaal haalt mijn zoontje het om op tijd naar de wc te gaan zonder ongelukken.)
wederom een uur later het zelfde verhaal en zo een paar keer achter elkaar . keer op keer de deuren op slot niemand te vinden en zo onvriendelijk als het maar zijn kan. rond half 4 kreeg mijn zoontje enorme buikpijn en ben wederom naar de toiletten moeten rennen met mijn kind. de invalide wc waren ineens open en jawel hoor een hele wachtrij door mensen die niet invalied waren stonden te wachten voor die toilet evenals voor de gewone toiletten. ik heb eerlijk waar dik 20 minuten moeten wachten voordat hij naar de wc kon ( de mensen lieten hem niet voor op zo’n wc )het personeel waar ik aan heb gevragen of hij als eerst naar die wc mocht omdat hij een meervoudig handicap heeft gaf aan dat ik maar moest wachten voor die wc of de mensen nu handicap hadden of niet het was druk zei ze en liep gewoon aan.) ik heb eerlijk waar mijn zoontje in een smerigen wc op de grond moeten leggen om hem helemaal te kunnen verschonen. mijn zoontje zat helemaal onder de ontlasting en heb hierdoor het park moeten verlaten.
door de topdrukte die er was hebben we amper een atractie kunnen bezoeken. wij zijn al huilend en kwetsend vroegtijdig naar huis moeten gaan we hebben het de laatste jaren al zo moeilijk gehad omtrend mijn zoontje ,een dag waar we ons na 7 jaar zo op hadden uitgekeken was gewoonweg een grote drama. ik heb mijn zoontje niet de dag van zijn leven kunnen geven waarvan hij zo lang al van droomt.
nu ander halve dag later heeft mijn zoontje nog steeds zijn tranen in zijn ogen

wij willen als gezin 2 volwassenen een baby van 1 en mijn meervoudig zoontje nogmaals jullie park bezoeken alleen dit maal gratis en als het even kan graag op borg de sleutel van de invalide toiletten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jason2006