Klacht: vroeg met heel veel onzin

op 15 juni 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Begin april heb ik een brief gekregen van connexxion met de mededeling dat het vervoer vanaf het ziekenhuis een wachttijd kent van een half uur ipv een uur. Dat vond Ik erg fijn omdat dat iets Minder stress zou kennen omdat t je dan de taxi na de afspraak boekt. Nu zit ik in het ziekenhuis en jullie telefonistes weten van niets! !!!!!!!!!!. Ik heb een kennis gebeld die ook b Via wmo een pas heeft een deze heeft net haar brief aan mij voorgelezen en inderdaad zo is het ons gezegd. Hoe kan dat dat jullie niets weten op bij de telefooncentrale. Kan het bij connexxion nooit goed gaan. Dit word de derde klacht al die ik bij de gemeente neerleg.

Als alles is gewoon gaat zoals het niet gaan. Waarom zoveel brieven verzenden zonder dat je je eigen personeel inlicht. Misschien een idee om eens Bij de bios te vragen hoe zij dat hebben gedaan

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anja07101969