Klacht: Vrij van Gluten, eigen merk glutenvrij brood van AH compleet waardeloos!

op 15 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik vond een soortgelijke klacht al op deze website, maar stuur mijn grieven over deze kwestie toch ook nog naar jullie.
Wij genoten tot voor kort ontzettend van GENIUS, het topmerk glutenvrij brood ter wereld!
Nooit ergens iets beters geproefd afgelopen 22 jaar.
Voedzaam, niet snel oud, heerlijke structuur en in talrijke varianten.
In het begin was het gewoon niet te geloven dat er zulk lekker perfect glutenvrij brood gebakken kon worden.
Een straatlengte voorsprong op andere producenten.
En,ook niet onbelangrijk,het ziet er gewoon als normaal brood uit.

Wat doet AH?
Schakelt Genius eerst in, ergens in 2014, laat hen produceren,markt maken en de kooltjes uit het vuur halen.

Komt vervolgens met zijn eigen vervanger in de productenlijn “Vrij van Gluten”. “Brood”… van bordkarton.

Het is: gortdroog, heeft geen samenhang met de korst,valt bij beetpakken al uit elkaar. Kleeft onderling wel als lijm aan elkaar, sneetjes zijn niet te scheiden. Is niet te besmeren, je trekt het kruim bij elkaar er blijft niks van over.
Een broodmaaltijd wordt een martelende worsteling.
Vrij van gluten…. maar vol ellende.
Foto van mijn ontbijtravage vanmorgen voeg ik bij.

Vet voor schut ook,als je met dit brood in gezelschap moet eten.
Je collega’s vragen zich af bij welke bakker jij je brood in vredesnaam betrekt.
Wat een pipo’s bij product ontwikkeling!
En dat vermoedelijk allemaal om met productie binnen het AH concern een paar dubbeltjes per brood meer te kunnen verdienen.

AH ik roep u op; recht uw rug, neem uw verantwoordelijkheid, keer terug op uw schreden en herstel de band met Genius heel rap.
Laat dat glutenvrije manna weer invliegen als wittebrood na de hongerwinter!!

Ik denk ook dat AH door het plotsklaps, als groot inkoper terugtrekken van haar inkoop bij Genius het faillissement, of in elk geval ernstige economische problemen veroorzaakt voor de Genius fabriek in Schotland.
En juist zij, die hun nek hebben uitgestoken voor de ontwikkeling en fabricage van een uitmuntend product, zo door AH gestraft worden.

Ik spreek daar schande van, AH heeft ook haar sociaal maatschappelijke verantwoordelijkheid!
Daarom boycot ik AH totdat Genius weer terugkeert.
Gelukkig nog keuze in winkels genoeg.

Als AH stopt met productie van haar misbaksels en weer GENIUS brood gaat leveren.HOERA!
En graag ook nog een beetje vlot!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niet kleinzerig