Klacht: Vriendin en ik allebei 3x kaartje gekocht voor zelfde voorstelling

op 17 januari 2014 over P R parkeren middelburg station in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op donderdagavond 3 kaartjes gekocht voor voorstelling op vrijdagavond (1 dag later).
Hoor ik vrijdagmiddag, dat mijn vriendin óók (dezelfde) kaartjes, 3 stuks, heeft gekocht voor dezelfde voorstelling.
’s Middags meteen gebeld met Pathé (de voorstelling begint pas ’s avonds om 19:45 uur) en alles uitgelegd maar geen enkel begrip en dus geen geld terug voor die extra 3 kaartjes. Ja, tegoedbonnen konden we krijgen en dan moeten we uiterlijk 2 uur vóór aanvang van de film ook nog eens aanwezig zijn. Lekkere service !!! NIET DUS !!!
Echt hééééél fout en héééél slecht !!!!!
Zéér klantonvriendelijk !!!

Gewenste Oplossing:

Kaartjes optijd voor aanvang van de film inleveren en geld terug !!!
Die kaartjes worden toch wel verkocht (tenslotte zullen wij zeker niet de enigen zijn die vanavond naar de film 'Soof' gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over P R parkeren middelburg station

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over P R parkeren middelburg station nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonneuittilburg