Klacht: Vriendelijkheid winkelpersoneel

op 15 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nagenoeg kom ik dagelijks bij AH-filiaal en loop mijn dan grandioos te ergeren aan het betreffende winkelpersoneel. De vakkenvullers hebben tot op heden niet begrepen dat er ook klanten in de winkel lopen. Ze racen gewoon door of er nu wel of geen klant loopt. Ben dan ook al regelmatig aangereden. Een veelgehoorde uitlating is (als je iets vraagt): Als het er niet ligt dan hebben wij het niet. Regelmatig staan de paden vol met kratten welke nog in het vak moeten. Als er dan gevraagd wordt of ik er even door mag wordt er op een manier gereageerd als zijnde: Ziet u niet dat ik bezig ben? Ik deed in het verleden met plezier boodschappen bij AH maar dit plezier wordt steeds minder. Misschien kunt u er eens aandacht aan schenken in uw winkelpersoneel-handboek.

Personeel moet klantvriendelijker worden, tenslotte is het de klant die zijn boterham betaald. Er zijn uitzonderingen bij mijn filiaal en deze zorgen er dan ook voor dat ik terugkom. Deze uitzondering schat ik op 20%

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jcvangrieken