Klacht: vriendelijkheid

op 03 september 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de maand juli 2016 gordijnen besteld bij kwantum Oostende,bij afhaling onmenselijk behandeld door verkoopster !!!
Ik ging de gordijnen ophalen en vroeg aan de jobstudent(?) om een beetje in te pakken daar ik met fiets was,de jobstudente wilde dit doen,doch van achter de kassa kwam er een verkoopster,en die zei ” ze zitten in plastiek,mevrouw moet haar plan maar trekken”…….
Als dat klantvriendelijk is…….sorry…maar ik zet daar nooit nog een stap binnen !!!! Reeds 2 mails gestuurd naar Kwantum,doch geen reactie

Gewenste Oplossing:

Vriendelijkheid = de beste reklame voor de zaak,maar dat geld zeker niet in deze winkel in Oostende

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oostende