Klacht: Vreselijke service!

op 24 februari 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3 januari werd mijn order 515098 bezorgd. Ik ben zeer ontevreden over deze service. Op de website van hubhub wordt aangegeven dat men de het bestelmoment kan inplannen. De link die ik ontving deed het niet. Daarop heb ik de klantenservice gemaild. Die waren niet zeer verbaasd hierover en hebben mijn bezorging handmatig ingevoerd. Echter heeft een van uw medewerkers een verkeerde datum ingevoerd. Om die reden is de bezorging met een week vertraagd. Die e-mails kan ik aantonen als bewijs. Op 2 januari ontving ik een mailtje met de bezorgtijd. Namelijk 12:15. De bezorger kwam echter niet, dus belde ik de klantenservice en kreeg PostNL aan de lijn. Totdat ik een medewerker te spreken kreeg moest ik 30 minuten in de wacht staan. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de bezorger geen tablet bij zich had en traceren niet mogelijk was. Mobiel was hij ook niet te bereiken. Ik ontving mijn bestelling pas om 16:30.

Ik heb mijn klacht reeds op dezelfde dag telefonisch doorgegeven. De medewerker heeft de bovenstaande gebeurtenissen telefonisch bevestigd. Het gesprek heb ik, net als jullie dat doen, opgenomen. Hoewel mij werd beloofd dat er contact wordt opgenomen is dat niet gebeurd. Ik verwacht een redelijke compensatie voor de bovenstaande gebeurtenissen.

Nadat ik weer niets had gehoord heb ik zowel Postnl als ook extra @home gehaald. Door postnl werd ik doorverwezen naar extra @ home. En de laatste reageerde natuurlijk WEER niet. Wat een vreselijk service zeg. Als ik hier weer geen reactie op krijg ga ik de publiciteit zoeken. Ik heb alle email en telefoongesprekken opgeslagen.

Ik verwacht een redelijke compensatie zondereacties omwegen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 februari 2017 om 13:50 geantwoord

Beste meneer van Dam,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op het aangegeven tijdstip is bezorgd.

Helaas reed de chauffeur zonder tablet en is de vertraging niet aan de klantenservice door gegeven door de chauffeur. Daardoor waren we niet in de gelegenheid om u op de hoogte te brengen van deze vertraging.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 28 februari 2017 om 01:23 geantwoord

De leverancier heeft hier niets mee te maken. Postnl heeft immers de opdracht uitgevoerd en zij zijn ook geheel en alleen verantwoordelijk voor de problemen. Schandalige reactie. Indien niet spoedig contact wordt opgenomen zie ik me genoodzaakt de zaal over te dragen aan een televisieprogramma dat reeds interesse hiervoor heeft getoond

Alle klachten die gemeld zijn door mhs.vandam