Klacht: Vreselijke service

op 16 april 2020 over Bebsy in de categorie Online Reisbureaus

Het is ronduit schandalig hoe wij te woord gestaan worden door de klantenservice. Wij hadden erg veel begrip voor de hele situatie maar ons geduld is ondertussen echt op! Een vriendin en ik hadden een reis geboekt naar New York die uiteraard afgelast is wegens corona. Hierover kregen wij een mail die meer vragen opriep dan antwoorden gaf. Wij konden onze reis omboeken maar de kosten hiervoor (verschil in prijs) moesten wij zelf betalen. Wij mochten dit echter maar 1 keer doen en dit moest geregeld worden voor de oorspronkelijke datum van onze reis. Toen wij vroegen voor wanneer onze reis dan plaats moest vinden en wat als er dan nog steeds corona was kregen wij 4(!) keer een ander antwoord. Puntje bij paaltje.. ze kunnen geen garantie geven dat we dan weer geholpen worden. Aangezien de nieuwe reis in een vrij kort tijdsbestek weer plaats zou moeten gaan vinden en wij extra geld uit moeten gaan geven om om te kunnen boeken zijn wij hier niet mee akkoord gegaan. Na veel heen en weer gemail kwam er een voucher om de hoek kijken. Echter hebben wij nu al meerdere mails verstuurd met de vraag wat de voorwaarden zijn van deze voucher en hier weigeren ze antwoorden op de geven. We krijgen alleen te horen dat deze 2 jaar geldig is. Of deze voucher SGR gedekt is en op welke naam deze voucher komt te staan is echter volstrekt onduidelijk voor ons. Is het nu echt zo moeilijk om te zeggen of dit de welbekende corona sgr voucher is? Blijkbaar wel. Alles smoesjes over dat het aan de vliegmaatschappij ligt en dat het voor jullie allemaal zo moeilijk is hebben we ondertussen al 100 keer gehoord. Wij willen ondertussen een keer duidelijkheid! Wij hebben bij jullie geboekt en ik heb helemaal niks te maken met de vliegmaatschappij. Blijkbaar moet het op deze manier want op al onze mailtjes word gewoon niet geantwoord met inhoud.

Als er duidelijk antwoord gegeven gaat worden op al onze vragen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bebsy

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bebsy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimvgruns