Klacht: Vreselijke nieuwe dienstregeling

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de universiteit en voor mijn stage neem ik de trein. Maar de aansluiting van lijn 22 met de bus is werkelijk verschikkelijk met de aansluitingen op de trein naar Maastricht en Eindhoven. Ik moet nu altijd meer dan 20 minuten in de kou staan wachten. Op allebei nog wel! Dit is werkelijk niet normaal. Wanneer ik terug kom met de trein en de bus wil pakken moet ik ook weer zo lang wachten, terwijl ik er ook nog eens rekening mee moet houden dat de bussen na 18:00 maar 1x per uur rijden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de aansluiting van bus lijn 22 verbeterd wordt. Momenteel zijn er veel mensen die deze lijn nodig hebben om over te stappen op de trein, terwijl iedereen nu dik 20 minuten moet wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hayley8,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is en dat je aansluiting nu niet meer fijn is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Hayley8