Klacht: Vreemde en belachelijk hoge factuur.

op 30 maart 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Onlangs werd mijn abonnement tijdelijk afgesloten. Toen ik belde om te vragen hoe dat kwam kreeg ik een factuur van ruim 250 euro te zien. Volgens deze factuur had ik ruim 200 euro boven mijn abonnement data verbruikt. Dit was in 4 dagen gebeurd.
3 van deze 4 dagen ben ik een midweek weggeweest naar Vlieland. Hier heb ik mijn telefoon amper gebruikt en steeds op de hotelkamer laten liggen. In het hotel was overigens wifi.
Van een vriendelijke jongen van de Tele2 Klantenservice kreeg ik (na 3 x bellen..) de IP adressen van waar het internet gebruikt zou zijn. Deze IP adressen bleken uit DEN HAAG te komen. Zelf woon ik nabij Haarlem en ben ik alleen daar en op Vlieland geweest. Ik heb nu al 4 x contact opgenomen met de klantenservice van Tele2, maar wordt elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer was het een andere reden. Vandaag werd mij verteld dat het kwam door icloud (ik maak gebruik van een iphone4). Dit is echt nonsens. Via een vriend die ook bij een (andere) provider werkt en mijn telefoon helemaal heeft nagekeken kreeg ik de horen dat dit de grootste onzin was. Ik heb geen apps die veel verbruiken, kijk geen filmpjes en verstuur geen foto’s als ik geen wifi heb. Tele 2 kan mij nog steeds niet vertellen waar het hoge bedrag van de factuur vandaan komt, omdat ze daar niet de bevoegdheid voor hebben. Heel vreemd!! De factuur is inmiddels betaald, en Tele2 laat nergens wat van zich horen. RAAR, na 4 lange telefoongesprekken. Ik heb er bij elkaar al uren tijd en energie in gestoken. bah!

Het feit dat ik nog steeds geen oplossing heb gehad, ik zou al een keer teruggebeld worden maar ook dat is niet gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door sjillpippie