Klacht: vraagje

op 29 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden graag een een vraag gesteld i.v.m onze koffer die stuk is bij aankomst in Zaventem op 14/07/2017.
Hadden het eerst opgezocht naar het merk princess travel.com maar die verwijzen of je geen verzekering had bij je reis.

Gewenste Oplossing:

altijd te vreden al geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 31 juli 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Smet,

Bedankt voor uw bericht. Als uw schade heeft aan de koffer dan is het belangrijk dat u hiervoor een claim indient bij uw reisverzekering. De reisverzekering dekt doorgaans schade of diefstal van bagage. U kunt dit het beste bij uw eigen verzekeraar navragen. Helaas kunt u deze claim niet bij de reisorganisatie indienen.

Ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag!

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door mdbrs