Klacht: Vr cear bril

op 05 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een samsung 7 edge gekocht maar mijn ean code klopte niet . De winkel waar ik hem heb gehaald wist niet van deze actie maar toen ik samsung belde zeiden ze dat deze winkel wel mee doet ik ben meer dan 3 uur bezig geweest dat formulier in te vullen heb 6 keer gebeld steeds een ander verhaal en dan de keren dat ik ongeveer 8 min aan de telefoon heb gezetn en de verbinding verbroken word. 1 van de dames zei mij dan moet je een andere telefoon gaan halen in de winkel . Er zit een screen protector op van 25euro . Jullie maken reclame maar vervolgens heb ik er niks aan. Ik moet dus eerst zelf uitzoeken hoe wat waar wie . Voor mij is een samsung s7 edge overal hetzelfde. En dan moeten jullie er eerst bij vermelden dat ik eerst de streepjes code moet ontleden. Ik ben hier nu al de hele dag mee bezig met dit gezeik en het enige wat ik wijzer ben geworden is dat de service van samsung bar en bar slecht is . Dit had ik niet van jullie verwacht . Was ik maar bij iphone gebleven . Want helaas kan ik nog niet zeggen dat de overstap zo geweldig is

Als ik net als iedereen gewoon die bril krijg .
Al was het nu dan alleen voor de moeite en de kosten die ik er voor heb moeten doen en maken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie franken