Klacht: Vouchers op naam zetten

op 28 april 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

4 vouchers gekocht om uit eten te gaan. 1 maal thuis gecontroleerd of vouchers te openen waren, dit was het geval. In het restaurant lukte dit echter niet meer en kreeg ik de volgende foutmelding: ” Vouchers op naam laten zetten – om de vouchers op naar te kunnen zetten, hebben we nog een aantal gegevens van je nodig’ . Op het moment dat ik op de knop Gegevens Toevoegen druk verdwijnt de deal van mijn scherm. Herhaaldelijk proberen in restaurant en eigen wifi omgeving en opnieuw installeren SD app losten probleem niet op. Graag uw suggestie om dit probleem te verhelpen.

wanneer ik mijn vouchers kan inzien en het restaurant de vouchercodes kan afboeken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door carla hartman