Klacht: Vouchers op naam zetten

op 28 april 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

4 vouchers gekocht om uit eten te gaan. 1 maal thuis gecontroleerd of vouchers te openen waren, dit was het geval. In het restaurant lukte dit echter niet meer en kreeg ik de volgende foutmelding: ” Vouchers op naam laten zetten – om de vouchers op naar te kunnen zetten, hebben we nog een aantal gegevens van je nodig’ . Op het moment dat ik op de knop Gegevens Toevoegen druk verdwijnt de deal van mijn scherm. Herhaaldelijk proberen in restaurant en eigen wifi omgeving en opnieuw installeren SD app losten probleem niet op. Graag uw suggestie om dit probleem te verhelpen.

wanneer ik mijn vouchers kan inzien en het restaurant de vouchercodes kan afboeken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 11 januari 2018 om 12:36 geantwoord

Beste Carla,

Dankjewel voor je melding. Deze heb je in 2017 ingediend via Klacht.nl. We hebben je melding toen verholpen. Echter zien wij dat de klacht nog niet op opgelost staat. Gezien het probleem was verholpen hebben we deze nu ook gesloten in het systeem.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op! :)

Groetjes,
Roxanne van Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door carla hartman