Klacht: Vouchers langer verkopen

op 27 augustus 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Social Deal hield niet aan de afspraak. Ze verkopen de vouchers langer door dan we hadden afgesproken. Om 00 uur ‘S nachts moesten ze eigenlijk stoppen maar pas de volgende ochtend om 11 uur, toen ik 3x had gebeld.Die ochtend waren er 4 vouchers meer geworden dan de avond ervoor.
Het betreft allemaal van 1 uur behandeling.
Ze willen niet in mindering brengen.

Ik wil de waarde van de 4 vouchers terug hebben.
Dat is € 140.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jiandong Lin

1 jaar geleden - Social Deal is een asociale zaak. Ze luizen er men in.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 08 mei 2018 om 11:57 geantwoord

Goedemiddag,

Social Deal en haar klantenservice staan elke dag voor je klaar. We helpen je graag bij al jouw vragen en opmerkingen, feedback, tips trucs.
Inmiddels een geruime tijd geleden heb je een klacht ingediend op Klacht.nl over misschien één van onze deals, een geleverde dienst van partner of je hebt een goed idee dat je graag met ons wilde delen.
Er zijn een paar verouderde klachten op deze website blijven steken; deze willen wij graag sluiten na deze lange tijd. Mijn welgemeende excuses wanneer je door deze onopgeloste klacht de situatie als teleurstellend hebt ervaren.
Heel graag wil ik je vragen om ons te contacteren wanneer wij je kunnen helpen, je niet tevreden bent of je hebt vragen.
De klantenservice van Social Deal is bereikbaar van 08.00u tot 23.00u op doordeweekse dagen en op zaterdag zondag van 09.00u tot 21.00u.
Ons Nederlandse telefoonnummer: 088 205 05 05
Ons Belgische telefoonnummer: 011 96 07 39

Er is altijd ruimte voor betering, we helpen je graag.
Ik wens je een fijne dag. Geniet van de zon. Graag tot snel weer bij Social Deal.

Alle klachten die gemeld zijn door Jiandong Lin