Klacht: vouchers door restaurant geind zonder dat er is gegeten

op 21 november 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Op 12 nov menu rest. Entre Nous Gulpen bekeken, reservering 13 nov. Meteen code social deal door moeten geven. 13 nov bleek menu gewijzigd, ober wist dit niet. 4gangen menu nu zeer beperkt in vergelijking met socialdealmenu, enkel stukje varkensvlees en geen vis meer. Ober vond in keuken een scholletje in diepvries, dat kon ik krijgen. Plotseling davert receptioniste Loes naar ons toe en bitst ons toe: Waarom lusten jullie niets van onze kaart?”. Hierdoor sfeer totaal naar de knoppen. Wegens gebrek aan medewerking van haar en haar brutale uitlating hebben wij de reservering gecanceld en onze vouchers teruggevraagd en vertrokken. Thuis bleek dat receptioniste vouchers reeds had geïnd zonder dat wij hebben gegeten? Restaurant wil vouchers niet terugboeken, social deal vind het goed want restaurant werkt niet mee. Klacht ingediend, nu week verder nog geen reactie. social deal heeft haar uitnodiging om mijn ervaring te delen geblokkeerd. Is dit oplichting of diefstal?????

ik ben tevreden als Entre Nous in Gulpen de waarde van de onterechte inning van mijn vouchers aan mij uitbetaald.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 28 november 2016 om 14:04 geantwoord

Beste heer Nijpels,

Zoals afgesproken zouden wij nog contact met u opnemen nadat wij een terugkoppeling hadden gehad van Entre Nous.

Wij hebben begrepen dat je nog steeds van harte welkom bent bij Entre Nous en dat je alsnog gebruik komt maken van de vouchers op een avond dat de betreffende receptioniste niet aanwezig is. We zijn blij om te horen dat jullie tot een oplossing zijn gekomen.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd en ik wens u nog een fijne dag!

Marieke Hovy

Alle klachten die gemeld zijn door sjarelke22016