Klacht: voucher voor landall

op 15 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geachte heer mevrouw

Einde van de middag heeft mijn man die ook als beveiliging bij de hema loopt op de leyweg in Den Haag nog een voucher gekocht voor weekendje weg en hij zei duidelijk tegen de medewerkster van de hema een weekend voucher en hij betaald en kijkt begin van de avond als de winkel dicht is in zijn pauze naar de bon en ziet dat hij de verkeerde heeft gekregen een midweek voucher.
Nu lezen wij dat jullie geen geld terug geven enzo maar dit is niet onze schuld maar van de medewerkster.
Wij kunnen ook niet door de weeks op vakantie gaan omdat wij een schoolgaand kind hebben van 7 jaar oud

Graag zien wij hier een oplossing voor want we hebben niks aan de bon
We willen graag een weekend bon

Hopend op een spoedig antwoord

Mvg marjolein en pieter westmaas

Uit Zoetermeer

We zijn tevreden als we ons geld terug krijgen of kunnen ruilen voor een weekend voucher

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 04052003

1 maand geleden - Ik vind het echt een kwalijke zaak dat er niks aan onze klacht wordt gedaan en dat ik dat moet vernemen via een mail en dan niet eens een persoonlijke mail maar een standaard mail. Wat een klantvriendelijkheid zeg!! Ik zou zeggen neem beter personeel aan want wij zitten nu met een bon waar we niks aan hebben en ook niet iemand kennen die hem over zou willen nemen alleen maar omdat er een personeelslid niet goed haar werk heeft gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door 04052003