Klacht: Voucher nt kn gebruiken

op 22 mei 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb recent 2 vouchers ontvangen om nieuwe vlucht te boeken wegens annulatie voor vlucht Rotterdam Faro op 12 april en op 29 mei voor een bedrag van 328 en 244 euro.
Ik wilde gisteren 1 voucher gebruiken voor een nieuwe boeking op 1 november maar gezien ik nergens iets zag staat om de voucher nummer in te vullen ging ik naar betaling en voor ik het besefte boekte ik een vlucht voor 304 euro zonder de voucher gebruikt te kn hebben met als gevolg dat er opnieuw een bedrag van mijn rekening zal gecrediteerd worden los van de vouchers.

Ik eis daarom dat minstens de voucher van 328 euro wordt terugbetaald zodat ik hiermee de nieuwe boeking kan bekostigen.

Ik kan het mij niet permitteren om bovenop 572 euro die ik bij bij transavia tegoed heb nog eens 304 euro op te leggen. Dit is waanzin.

Ik ben van mening dat er niet duidelijk verweze’ wordt naar de voucher bij het boeken van een vlucht…. Dit zou expliciet moeten opgelicht worden of herhaald mt worden.. Ik had mijn voucher nummer voor mij liggen maar zag nergens een verwijzing.

Uw berichten tegemoetziende, verblijf ik

Met vriendelijke groeten,

Nadine Franck
0032484166918

Ik wens mijn geld van minstens 1 voucher te ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quintadolago