Klacht: Voucher NS

op 25 augustus 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Social deal,

16 augustus keek ik op jullie app voor de kaartjes van de ns. Hier heb ik op geklikt en werd het direct afgerekend via de app terwijl dit niet de bedoeling was. Ik heb namelijk niet ingelogd op mijn internet bankieren om het te bevestigen. Toch is er zojuist 38 euro van mijn rekening afgegaan terwijl ik de kaartjes niet wou!! Ik verzoek jullie dan ook om het geld terug te storten of ik boek het zelf terug dat is ook prima dat jullie de vouchers terug nemen want dit stel ik niet op prijs dat ik de betaling niet heb bevestig maar toch het van mijn rekening af is.

Ik hoor graag van jullie met een oplossing!

Met vriendelijkr groet,

Michelle

Gewenste Oplossing:

geld terug gestord op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle.oost