Klacht: Voucher ivm COVID-19

op 28 mei 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ticket geboek via cheaptickets van Amsterdam naar Liverpool voor 2 personen
Dag vertrek 4 mei retour 6 mei.
Uiteindelijk bij easyjet uitgekomen.
Netjes alles gekren.
Edoch door de uitbraak alles geannuleerd via easyjet.
Nu bijna 4 weken bezeg om een voucher te krijgen als compensatie voor de geanuleerde vlucht.
Helaas tot op heden niets gekregen alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd.
De aanvraag zou moeten via; [email protected] claims GB.com
Alleen maar heen en weer gemail mbt ticket nummers vlucht nummer enz .

E-CHNL-17563592
Online nr: K1L5PLJ
Vluchtnummer heen: U27002
Vluchtnummer terug: U27009

Gewenste Oplossing:

Heb easyjet een death line gesteld om voor 21 juni mij via de mail een voucher toe te sturen.
Ben pas tevreden als ik die ook daadwerkelijk krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verbeek R.J.