Klacht: Voucher bij abonnement blijkt al week verlopen

op 04 september 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Ik werd vanmorgen voor de supermarkt door een vriendelijke jongen aangesproken dat ik 1 vd 5 gelukkigen ben vandaag die een gratis abonnement van de telegraaf heeft gewonnen inclusief voucher voor 2 gratis 1e rang kaartjes voor de musical beauty and the beast… de enige kosten zijn die vd zaterdag krant. Het leek allemaal duidelijk en prima, maar thuis bleek dat heel die voucher niet meer geldig is! Sterker nog de musical is gestopt! Nu heb ik een 2jarig abonnement met kosten voor de zaterdag krant (toch 18.30 euro p.m.) maar het abonnement cadeau wat mij heeft overgehaald is dus niet meer geldig!

Ik zou graag een gelijkwaardig cadeau zien: dus 1e rang kaartjes voor een soort gelijke musical en anders graag kosteloos het abonnement per direct stop zetten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 06 september 2016 om 10:36 geantwoord

Beste mevrouw Snoep,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas kunnen wij u niet verder helpen met uw probleem.
Wij, van Telegraaf Aanbiedingen/GroupDeal, kunnen u niet helpen met abonnementen van de Telegraaf.

Wij adviseren u om contact op te nemen met de Abonneeservice van de Telegraaf: 088-8248242

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team Telegraaf Aanbiedingen

Alle klachten die gemeld zijn door TamarS