Klacht: voucher

op 11 mei 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zouden op 17 april naar egypte gaan maar door corona kon dit niet doorgaan.
Ons probleem is dat we tot op vandaag nog steeds geen voucher hebben ontvangen en na 1 juny vervelt de SGR garantie maak mij nu oprecht zorgen gaat hiet om 5000 euro!
We kunnen bellen tot we een ons wegen maar niets helpt.

Gewenste Oplossing:

wil mijn voucher gewoon hebben en wel snel!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 11 mei 2020 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Ik ben er direct voor u achteraan gegaan, de boeking wordt vandaag geannuleerd. U ontvangt de voucher binnen 2 weken. Houd ook goed de ongewenste e-mails in de gaten. Onze excuses dat dit langer duurt dan verwacht.

Ik ga ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door rika55