Klacht: Vooruitbetalen vloerbedekking

op 17 juni 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Wij waren van plan om vloerbedekking bij Kwantum te kopen. Er werd geadverteerd met Gratis leggen (vraag naar de voorwaarden) Bij navraag bleek dat dit gratis leggen alleen gold voor de vloerbedekking en dat je het ondertapijt zelf moest leggen. Dit was voor ons geen probleem. Ook werd nog even meegedeeld dat we het gehele bedrag vooraf moesten betalen !? Absurd ! Men had slechte ervaringen werd ons verteld. Toen we zeiden dat we dan van de koop af zouden zien, werd daar niet echt op gereageerd.

Ik zou het redelijk vinden als er een gesprek mogelijk was geweest over een andere optie. Ik vind een aanbetaling ter hoogte van het totaalbedrag van ongeveer €450,00 absurd. Bij de klachten over Kwantum vind je klachten terug over te kort afgesneden vloerbedekking, stoffeerder die niet op komt dagen enz. Ik heb daardoor twijfels over de afhandeling van dergelijke gevallen. Ze hebben immers het geld al binnen......

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KHW