Klacht: vooruit betalen

op 04 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Mijn dochter maakt gebruik van daglenzen welk ze maandelijks besteld bij specsavers.
Ik vind het vreemd en eigenlijk niet normaal dat ik vooruit moet betalen als ik de lensen voor mijn dochter bestel.In het verleden betaalde ik pas als ik de lensen ging ophalen.
Ik heb dit ook zo aangegeven bij specseavers in Heerlen .
Ze antwoordde hierop dat er mensen zijn die de Lensen niet altijd op komen halen.
Dit is bij mij niet van toepassing omdat mijn dochter toch de lensen nodig heeft.

Betalen als ik de lensen pas krijg

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 05 augustus 2016 om 12:06 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de service binnen Specsavers. Graag geven wij u uitleg over onze werkwijze.

Zoals door de winkel al uitgelegd vragen wij bij Specsavers klanten altijd om een volledige vooruitbetaling. Dit doen wij omdat elke bril maatwerk betreft. De glazen worden immers op maat geslepen voor de klant. Ook lenzen worden speciaal besteld. Daarom willen wij er graag zeker van zijn dat de bril en lenzen daadwerkelijk worden opgehaald.
Wij hopen op uw begrip.

Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Prijkel