Klacht: Voortdurende late levering

op 10 september 2016 over Brabants dagblad in de categorie Media

L.s.

De laatste tijd is de bezorging slecht. Eerst krijg ik niet of te laat of een verkeerde. De laatste tjjd veel te laat.
Kortom beroerd.

Ik weet dat er met de bezorging problemen zijn voor wat betreft het aantal bezorgers.
Als een product (bezorgers) moeilijk verkrijgbaar is stijgt de prijs. Dus betaal de bezorgers meer dan is het probleem zo opgelost. Wordt de krant daardoor te duur dan is de kwaliteit kennelijk ondermaats. De kwaliteit holt de laatste jaren toch al achteruit.
Daarnaast zitten er regelmatig folders en ander reklame drukwerk bij de krant die ik niet wil. Ik geef door middel van een Ja/nee stikker aan dat ik geen ongeadresseerd drukwerk in mijn bus wenst te ontvangen. De reactie van u en van de adverteerders is ondermaats en stuitend.
De bezorging is slecht. De reactie op een klacht teleurstellend.Tijd om te wisselen van krant. Jammer na 40 jaar geabonneerd te zijn geweest.

Met vriendelijke groet.
W.Vermeulen

Ik tevreden als de bezorging op tjjd is
Er geen reklame uitingen van adverterders bijgesloten.
De kwaliteit verbeterd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vermeulen.w@icloud.com