Klacht: voorrang

op 30 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik rijd op 30-9-16 in de Goirkestraat in Tilburg. De bus laat mensen eruit ik ga inhalen begint de bus ineens op te trekken, ik zit meer dan halverwege de bus. Ik ben uitgestapt en vraag aan de chauffeur waarom zij begint te rijden. Zij zegt ik had mijn knipperlicht al aan staan, dat is onmogelijk want er waren nog mensen aan het uitstappen!! Er zijn genoeg getuigen in de bus dat ik al meer dan halverwege de bus zat.

Ik hoop dat jullie deze chauffeur er op aan spreken. De weg is van iedereen niet alleen van deze chauffeur.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Marianne, Bedankt voor je bericht. Kun je mij nog aangeven hoe laat dit precies was? Dan stuur ik je klacht door naar de teammanager in Tilburg, zodat hij dit voorval met de betreffende chauffeur kan bespreken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht hpwolfs@home.nl

2 maanden geleden - Ja dat kan ik. Dat was rond 9.00 vanochtend. Op 30 september.

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 11:30 geantwoord

Bedankt voor je toelichting. Ik stuur dit door naar de teammanager, zodat hij dit nader kan onderzoeken en de chauffeur zijn kant van het verhaal ook kan beluisteren. Onze excuses voor het ongemak (en waarschijnlijk de schrik) die je hebt ervaren.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hpwolfs@home.nl