Klacht: voornaam Anjeli Anuradha moet zijn Anjana Anuradha

op 18 mei 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Na boeken van de ticket komen we achter en hebben geprobeerd deze te laten updaten. Volle twee weken zijn we bezig geweest met edream. Krijgen steeds India aan de lijn en vertellen dat de ticket niet kan verander worden en ze moeten een nieuwe ticket aanvragen en het verschil betalen. De bestaaande ticket komt te vervallen. Twee tickets van 1708,81 komt een te vervallen en moet een nieuwe kopen van 2700,- euro

als naam bijgewerkt is van Anjeli naar Anjana

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 september 2017 om 13:48 geantwoord

Dag Anjana,

Houd er alstublieft rekening mee dat het in de meeste gevallen niet mogelijk is om een naam of achternaam te wijzigien aangezien de luchtvaartmaatschappij dit niet toelaat. Hierdoor dient de reservering geannuleerd te worden en dient er een nieuwe reservering geplaatst te worden, wat hier spijtig genoeg het geval was. eDreams, als intermediar, is onderhevig aan de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappijen en heeft hier geen invloed op.We hopen dat u dit begrijpt. Echter omdat we snappen dat dit ongemakken heeft veroorzaakt, hebben we u een voucher aangeboden die u kan gebruiken voor u volgende reis. We hopen u in de toekomst van harte opnieuw te mogen verwelkomen. Nogmaals onze excuses voor de opgelopen vertraging in het afhandelen van uw verzoek.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn - Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door pradieprajaram