Klacht: voorkant bril laat los.

op 02 oktober 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met deze klacht naar de winkel in Tiel.Mijnheer de bril is twee jaar oud dushier kunnen we niets meer mee.daar ik 1 keer in de 3 jaar een vergoeding krijg voor een nieuwe bril,ben ik nu gedoemd om nog een jaar met een kapotte bril te blijven lopen,dat gaat dus geen eyelovebril meer worden en ga ik wel naar een winkel waar de service beter geregeld is.
Ik ga hier op internet zeker nog wel een negatieve reactie plaatsen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bril zonder kosten op een deugdelijke wijze wordt gerepareerd zoals in alle brillenzaken het geval is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Junte,

Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bril is beschadigd.

Het klopt inderdaad dat wij een jaar garantie geven op een montuur.
Helaas is dit montuur volledig uitverkocht, waardoor wij deze ook niet meer kunnen repareren. Om u toch tegemoet te zien, bieden wij u een voucher aan waarmee u €10,- korting krijgt op een volgende aankoop. Deze voucher zullen wij u per mail versturen.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice.

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:59 geantwoord

Hierdoor is mijn bril nog steeds niet gerepareerd.!!

Alle klachten die gemeld zijn door ton.junte@gmail.com